Известие

Collapse
No announcement yet.

не иска да пали на бензин

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • не иска да пали на бензин

    Здравейте колеги.Имам следния проблем с моето боксерче,не иска да пали на бензи.Колата е с газова уредба,на газ пали и си върви добре но като прехвърля на бензин гасне веднага.Замервах напрежението към дюзите няма никакво,бензин има помпата работи.По принцип я паля на бензин и после сама си хвърля на газ но о т 2 дена не иска паля я само на газ принудително.Имали някакъв бушон или реле за инжекторите ?

  • #2
    Свети ли ти дюзата на таблото.То я ясно,че като караш на газ може да пресветва,но още като запалиш изгася ли изобщо?
    Напрежение на дюзите не трябва да имаш/по запознатите да кажат/ но провери емулатора на дюзите.Зависи кой е слагал газовото,но ако е направено както трябва има букси за дюзите които са свързани към емулатора и от там обратно към тях,ако не е направено така е с прекъсването на единият кабел на всяка дюза и свързан там емулатора.
    А ток има ли на свещите като я мъчиш да запали на бензин?Провери първо това
    За обикновенна газова говорим нали?
    МЕТАН

    Comment


    • #3
      газовата е обикновенна ,дъзата на таблито изгася по време на въртене има емулатор с релет за всекяка дюза меря релетата пускат ток когато е нагаз но има и ток на свободния контакт коейто е нормално затворен преди да се подаде напрежение,това го меря на запалена двигател на газ

      ---------- Post added at 19:14 ---------- Previous post was at 19:10 ----------

      май трябва да наредя оригиналните букси и тогава да пробвам дали ще тръгне на бензин да елиминирам тоя емулатор

      Comment


      • #4
        Не можах да те разбера,но да го обясня така.
        Ако на газ ти щракат релетата на емулатора да пак трябва да имаш ток просто дюзата е вързана през съпротивление което лъже компа,че всичко е наред.
        Съответно и обратно затворен/отворен контакт.
        Ако не газ не щракат значи трябва да се включат на бензин като прехвърлиш
        пробвай
        Не каза има ли ток на свещите като прехвърлиш на бензин и въртиш
        А адванс процесор имаш ли?
        Last edited by bocko; d.m.y г., 19:49.
        МЕТАН

        Comment


        • #5
          нямам аванс процесор ,на газ работи перфектно и релетата си щракат,виж за искра не съм пробвал като е само на бензин но предполагам че като е на газ работи ще има на бензин

          ---------- Post added at 20:03 ---------- Previous post was at 20:02 ----------

          утре ще погледна но не схванах каква ти е идеята от каде може да е проблема

          ---------- Post added at 20:10 ---------- Previous post was at 20:03 ----------

          аиде малко предистория изгоря ми ключа газ бензин,отварям го една писта е изгоряла съответно запоявам жичка,след 3 дни каране и малко натоварване пак изгаря но друга писта на платката,и сега я карам е едно реле + едно копче цък цък,но преди направя това копче с реле да си пускам само газта не искаше да пали на бензин като до преди всички тея бели си палеше първо на бензин и после си включваше на газ

          Comment


          • #6
            Идеята е че ако имаш адванс процесор може да е от там,но щом нямаш това отпада.
            Виж за ток утре.Пробвай и да свържеш дюзите директно без емулатора.
            Доколкото разбрах на рейката си гледал за бензин или преди нея,че там ако има бенз
            работата отива към компа.
            МЕТАН

            Comment


            • #7
              и аз за там си мисля вече но ще видя утре за искра и едно от главните релета ме претеснява то май е за инжекторите а другото за помпата та като паля на бензин едното уж зацепва а полсе се връща в изходно положение меря с мцета и як спад на напрежението та си мисля ако принудително пусна от там ток към дюзите дали няма да омажа нещо само за проба дали е от релето де

              ---------- Post added at 20:19 ---------- Previous post was at 20:17 ----------

              и благодаря за съветите утре почвам първо от свещите да видя за искрата

              Comment


              • #8
                Двете релета които са пред шофьора ли при двигателя?
                Без едното не иска да запали въобще/и на газ и бензин/
                Без другото пали на газ,но не работи помпата и свети лампата за инжикциона незнам дали изключва дюзите.
                Не каза дали имаш бенз на една от рейките на дюзите.
                Чао от мен излизам!!!
                МЕТАН

                Comment


                • #9
                  имам бензин и то доста..лека ве4ер и благодаря.

                  Comment


                  • #10
                    провери захранването на бензиновата помпа то е на плюса на клемата едно тънко червено кабелче с обувка че не дава хубав контак и се ебава помпата штото и на мене ми се случи съштото

                    Comment


                    • #11
                      Разликата между работата на бензин и на газ са дюзите. Повечето схемни изпълнения не прекъсват помпата.Някои обаче я прекъсват с едно реле с нормално затворен контакт, тоест на клеми30 и 87а. Тоя контакт понякога нагаря и на бензин...
                      Другото са главните релета.
                      С течение на времето връзките остаряват и тия релета започват да не залепват добре.
                      Абе направо започват да си вибрират,
                      Те имат по две клеми 87, тоест нормално отрворени.
                      Старата ми беше със същият инжекцион и накрая се принудих да си направя два кабела , с които да свързвам директно клемите 30 с клемите 87, за да открия проблема.
                      Порови и там!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #12
                        ---
                        Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 02:01.
                        Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                        Comment


                        • #13
                          1.3 ; 1.6 на 145/6 и 1.4 на 33 са с еднакви инжекциона. Имат разлика само в дребни детайли. !.7 е друга бира.
                          Главните релета захранват бобините, инжекторите, помпата и клапана на еко-бокса. всяко едно от тия неща може и да окъсява и гледай каква цвето-музика става.
                          Тия релета се управляват от компа, като по принцип имат шунтови диоди или съпротивления вътре в самите тях на намотката на ел. магнита. Освен това и са с ниска консумация. Това още повече замотава нещата.
                          Точно от бръмчащи релета се изхвърля не една кола. Като бръмчат просто мотора няма мощност.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            ---
                            Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 02:01.
                            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                              И само на 1.3 има диоди в релетата, ако реално ги има.
                              Аз не знам какво сте се захванали за тия диоди.Той тоя диод там не може да изгори споко,а ако изгори това нищо не променя по работата на релето.Ако даде пробив е друго нещо все едно да окъсиш кабелите на релето.
                              А как гори диод при нормална експлоатация.Ами просто не гори.Не ми казвайте сега,че е дал пробив да ве да.И по схемите Ванка какъв е диода 1N40......

                              п.п Загадка:защо е сложен там тоя диод и каква му е ролята
                              МЕТАН

                              Comment

                              Working...
                              X